poniedziałek, 31 lipca 2017

Wzięłam ślub z Bartkiem?!

Hejka! Nazywam się Jessica Biczysko. Mam 15 lat, mieszkam w dość dużej wsi o nazwie Świba (1h od Wrocławia). 
Fanką Bartka zostałam prawie 3 lata temu, dzięki Sylwii Lipce. Od kąd Go zobaczyłam, bodajże na Jej snapie od razu Go polubiłam. Potem snapów i postów z Nim było coraz więcj i ja też coraz bardziej zaczęłąm się z Nim intersować, powoli zmieniając się w Jego fankę. Z czasem z dziewczynami z Ananasów założyłyśmy konfę KASZUBKI BARTUSIA haha♥ Aż w końcu 29 lipca 2015r. Sylwia dodała na Swój kanał YT Q&A z Bartkiem, gdzie nawet pojawiło się moje pytanie :D Gdy to zobaczyłąm zaczęłam skakać i piszczeć ze szczęścia haha. Potem Bartek na ask'u odpowiedział na moje pytanie, przyjął zaproszenie na fb, polubił odpiwedzi na ask'u i odpisał na wiadomość na messengerze. Byłam wtedy najszczęśliwszą osobą na świecie, przysięgam! Z czasem Bartek został dodany na naszą konfę lub był wcześniej, nie pamiętam już. Tam pisałyśmy z Nim, ale ja pisałam z Nim też na pv :D Bartek wiele razy mnie rozśmieszał, ale też pomógł i te słowa zapamiętam na zawsze ,,Nie martw się, może się zmieni, a jak nie to trudno olej go tak jak on ciebie, przecież jest milion chłopaków na tym świecie'' ♥ Pisaliśmy w sumie dość dużo i nawet wzięliśmy ślub przez messengera XD To dość śmieszna historia, ale też prywatna (?), dodatkowo uznał, że dzieci nazwiemy Gracjan i Łucja haha. Wiele osób mi mówi, że byłam jedną z pierwszych fanek♥ Zawdzięczam mu wiele i cieszę się, że mogę go wspierać♥
Jaka jestem?
Należę też do innych fandomów takich jak Ananasy, Jereminators, Arturonators, Supiwerki, Kluseczki, Directioners i Bambinos. Interesuję się fotografią  i to z nią wiążę przyszłość, ale również aktorstwem lub pisarstwem. Grałam na gitarze, ale przez brak czasu musiałam zrezygnować. Jestem osobą bardzo szczerą i właśnie szczerość cenię sobie najbardziej. Kocham jeść XD♥ Mam grupkę swoich przyjaciół, których kocham nad życie i mogę im powiedzieć wszystko. Kocham naszą grupę i ludzi na niej♥
Czy byłam na jakiś koncertach YS?
Moim pierwszym koncertem było Young Stars On Tour 2015 we Wrocławiu, od tego wydarzenia zaczęła się cała moja historia z YS. Potem był Young Stars Festival 2016, następnie Szklany Sen Tour we Wro, Odetchnij Tour we Wro i koncert plenerowy Sylwii Lipki, w Kępnie, który sama załatwiałam♥
Bardzo dziękuję za szansę prowadzenia bloga i mam nadzieję, że post się Wam podoba♥ Gdybyście chcieli mnie znaleźć lub napisać, a możecie jeśli chcecie mnie poznać lub macie jakiś problem to znajdziecie mnie na:
SNAPCHAT- jbiczysko
FACEBOOK- Jessica Biczysko
INSTAGRAM- _j2s2__
MUSICAL.LY- jessik143
TWITTER- JessicaBiczysko
Kocham Was!♥

2 komentarze:

  1. Piękny post! ❤ O takie posty nam chodzi! Mocno pozdrawiamy, gratki Jess ❤❤❤🔥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo, buziak❤❤

    OdpowiedzUsuń