wtorek, 25 lipca 2017

Historia o tym jak bardzo polubiłam Bartka

Hejka,jestem Paulina.Mam rocznikowo 15lat.Bardzo lubię i interesuję się tańcem,śpiewaniem, trochę gimnastyką oraz pomagam innym w trudnych dla nich problemach.Najpierw na Youtubie zaczęłam subskrybować i oglądać Sylwię Lipkę która jest dla mnie wielką idolką i którą do tej pory jeszcze nie spotkałam tak jak innych Z Young Stars.Dopiero pózniej zaczęłam oglądać resztę z ekipy Bartka który od filmiku z Sylwią "Q&A z Bartkiem" zaczęłam go wspierać,subskrybować,oglądać i pomagać jak tylko potrafiłam i do tej pory to robię i nigdy nie przestane.Podziwiam go że nigdy się nie poddaje dąży do swojego celu i się go trzyma,że ma gdzieś to co inni o nim mówią bo się tym nie przejmuje.Gdy pierwszy raz Bartek wrzucił swój cover od razu go polubiłam,mogłabym go i jego piosenki,covery słuchać codziennie.Jestem fanką jego od 2015roku,a w grupie Bartek Lovers jestem od 15 marca i bardzo zżyłam się z tą grupą i Bartkiem.Dzięki tej grupie poznaje coraz bliżej Bartka i z każdym dniem go bardzo lubię.Trochę krótkie wiem ale nie wiem co dalej napisać Bartek jest dla mnie jak i Idolem najważniejszym jak i bratem chociaż go spotkam za 3 lata.Ale warto czeka choć przez chwilę pogadać z osobą która kocha swoich fanów,i je szanuje .Bartek jest dla mnie autorytetem.Mam nadzieję że nie zanudziłam was.

Moje social media:
Fb:Paulina Linke
Ig:paulina_lovers
Snapchat:paulina4894

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz