niedziela, 23 lipca 2017

Przygoda z Young Stars. Jak poznałam Bartka?

Hej, nazywam się Paulina i mam 13 lat. Interesuje się teatrem i tańcem oraz gimnastyką. Z ekipą Young Stars jestem już 2 lata. Znaczy się bardziej z Sylwią Lipką. Bartka też poznałam 2 lata temu. A dokładnie 29 lipca 2015r. Opowiem jak to się stało.
Umówiłam się wtedy z moją przyjaciółką. Miałam do niej jechać na cały dzień. Poinformowała mnie że będziemy jeździć na fiszkach. A że ja, nie umiałam zbytnio to wpisałam na YouTube poradnik żeby trochę się podszkolić. I jako pierwszy wyskoczył mi filmik Lipki. Klikłam na niego i już po pół godziny obejrzałam jej wszystkie odcinki. Zasubskrybowałam ją i czekałam na kolejne filmiki. Pewnego dnia opublikowała post o tym że nagra filmik z jej siostrzeńcem, dlatego natychmiast zaczęłam wymyślać pytania. Wtedy jeszcze go nie znałam ale wydawał mi się fajnhy? Tak można powiedzieć. Z kolejnymi filmikami z nim, polubiłam go coraz bardziej i poczułam w jakiś sposób więź. Potem przez jakiś czas nie pojawiał się w internecie, jeśli można tak powiedzieć. Dalej śledziłam kanał Sylwi i po pewnym czasie stała się moją idolką. Aż pewnego dnia w proponowanych filmach ukazał mi sie cover Treat you better oczywiście Bartka. Uznałam że to nie przypadek i od razu go posłuchałam. Zakochałam się w jego głosie. Pomiędzy tą przerwą, filmikiem Sylwi a coverm, poznałam bliżej ekipę Young Stars. Więc skakałam z radości gdy się dowiedziałam że właśnie on dołączy do tego grona i z niecierpliwością czekałam na pierwszy singiel. Wtedy też całkiem przypadkiem dowiedziałam się że istnieje jego grupa i dołączyłam do niej jako 64. Na początku bałam się w niej udzielac i po prostu w niej byłam, bo tak. Z każdym dniem, z każdym krokiem Bartka, ja coraz bardziej się przywiązywałam i stawałam się członkiem, członkiem drugiej rodziny. Moi rodzice szczerze mieli mnie już dosyć po tym jak ciągle im opowiadałam o Bartku. To on mi pokazał że świat ma barwy, nie tylko czarny i biały. Każde jego spełnione marzenie to tak naprawdę też moje spełnione marzenie, bo wiedziałam że mój idol jest szczęśliwy. Nigdy się sądziłam że ktoś tak młody może być moim idolem, kimś bardzo ważnym. Wiedziałam że gdy coś się dzieje mogę liczyć na Loversy. Z czasem miłością do YS zaraziłam moją przyjaciółkę. I choć nigdy ich nie spotkałam cały czas do tego dąze. Wiem że zrobię wszystko by jechać na Young Stars Sumner Camp 2018. Pamiętam jak pisałam do administracji o to czy mogę to, czy mogę tamto. Pamiętam jak Bartek mi odpisał, wysłał wiadomość o treści ,,Nigdy nie będę miał dość moich ukochanych fanów, nigdy nie bede miał dość ciebie". Dziękuję wszystkim Loversow i każdemu z osobna. Dziękuję ci Bartek.
Mam nadzieję że was nie zanudziłam i zapraszam na moją grupkę ,,Milki Pauli ❤".
Pisze również na Wattpadzie ff o Bartku ,,Time |B.K.|".
Social Media:
Wattpad: milka_lovex
Ig: milka_lovex
Musicaly: milka_lovex
Mam nadzieję że za miesiąc znowu będę mogła napisać tu post ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz