niedziela, 23 lipca 2017

Moja przygoda z Bartkiem

Hej Loversy! Nazywam się Dagmara i uwielbiam grać w piłkę ręczną. O Bartku dowiedziałam się od Sylwii Lipki. Gdy obejrzałam jest pierwszy filmik z Bartkiem od razu go polubiłam. Wydawał się bardzo miły oraz śmieszny. Kiedy usłyszałam, że wydaje pierwszą piosenkę stałam się jego fanką. Moją drugą idolką jest Sylwia Lipka, więc gdy kupiłam bilet na jej koncert w Gdańsku byłam szczęśliwa i podekscytowana, że w końcu zobaczę i usłyszę Bartka na żywo. Kiedy już byłam po meet&greet to zobaczyłam, że Bartek stoi obok stoiska z gadżetami. Od razu do niego podbiegłam i poprosiłam o zdjęcie. Chwilkę pogadałam i poszłam pod scenę. I nadszedł ten moment, Bartek zaczął śpiewać. Byłam wtedy najszczęśliwszą dziewczyną na świecie. Pierwszy raz usłyszałam mojego idola na żywo. Po koncercie zaczęłam płakać ze szczęścia. To był mój najlepszy dzień w życiu. Kolejne moje spotkanie z Bartkiem odbyło się na koncercie plenerowym w Tczewie. Gdy znowu go zobaczyłam to serduszko mi się radowało. Kiedy Bartek skończył śpiewać pobiegłam w kolejkę żeby z nim pogadać. Pierwszy raz gdy podeszłam zrobiłam sobie zdjęcie, ale zapomniałam się przytulić, więc podeszłam drugi raz. Później śpiewała Sylwia Lipka. Po całym koncercie zobaczyłam, że Bartek nadal robi sobie zdjęcia, daje autografy, więc podeszłam jeszcze raz przytuliłam go, podziękowałam za wspaniały koncert i poprosiłam o autograf na bluzce.
Wszystkie spędzone chwile z idolami są niesamowite. Każda wygląda inaczej. Jestem bardzo szczęśliwa, że staram się spełniać moje marzenia. Kolejnym jest wyjazd na yssc. Mam nadzieję, że za rok dam radę się zapisać. Życzę wszystkim spełnienia nawet tych najtrudniejszych marzeń. Nigdy się nie poddawajcie i bądźcie sobą. Jeśli ktoś wytrwał do końca to bardzo się cieszę. Kocham Was <3 Mam nadzieję, że jeszcze kilka razy dodam tu posty :D
Teraz podam moje social media:
Fb: Daga Korbela
Insta: dagakorbela
Musical.ly: dagakorbela
Snapchat: daqa_xd
Twitter: dagakorbela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz