sobota, 29 lipca 2017

Twoja Samoocena

Hej jestem Ada mam 13 lat. Kocham śpiewać i tańczyć! Oprócz tego staram się pomagać innym, bo wiem na własnym przykładzie, że tego potrzebują!
-------------------------------------------------------------
Nie będę wam tu pisać definicji czy pisać wam, że jesteście Piękne, a ja wierzę, że jesteście, ponieważ: i taki nie uwierzycie, Nie znam was. Ale powiem wam, że z tego co zaobserwowałam u ludzi jest ona niska, a to dla tego, że uważają, że są brzydcy. Nie o to chodzi znajdźcie w sobie dobre cechy, bo to jest już u was piękne. Pamiętaj jeśli masz niską samoocenę to nikt ci jej nie podwyższy. Jedyną osobą, która to zrobi jesteś ty. Inni ludzie mogą ci tylko w tym pomóc lub przeszkodzić. Ja kiedyś nie mogłam spojrzeć na siebie, bo uważałam, że jestem brzydka i takie tam, ale poznałam pewną osobę, która wbiła mi do głowy to, że nie liczy się to co na zewnątrz tylko to co mamy w środku (chodzi o cechy). Niestety potem mnie opuściła, a ja znowu spadłam na dno, i wszystko poszło na nic, ale została 1 rzecz. Miłość do artystów MyMusic, którzy swoją muzyką wyciągneli mnie trochę wyżej, i cały czas wyciągają mnie jeszcze wyżej. Więc tak naprawdę dzięki nim zmieniam się na lepszego człowieka oraz znajduję w sobie jeszcze więcej dobrych cech. Wy też tak zróbcie i uwierzcie, że poczujecie się lepiej. Dziś mam dzień doła i mam wrażenie, że wróciłam do dawnego ja, ale tak nie jest i zrobię wiele, żeby jutro było lepiej. Moi rodzice mnie nie wspierają, wręcz przeciwnie, więc nawet u nich nie mam pomocy, radzę sobie sama
-------------------------------------------
social media:
fb; Ada Kowalewska
ig: xadzia143x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz