wtorek, 25 lipca 2017

Szczęście

Na wstępie powiem że piszę ten post za Dominikę, bo poprosiła mnje o to.

Mam na imię Dominika ;D Mam 13 lat, choć czuję się odrobinkę młodsza :p
Moją pasją jest fotografia, po prostu kocham to robić. Lubię też pisać, mam nawet dwa blogi-jeden prowadzę z koleżankami- jest to właściwie FanFiction o Dominice Sozańskiej i Dominiku Łupickim, drugi jest tylko i wyłącznie mój-tam przedstawiam moje poglądy na temat świata. Kocham też robić różne grafiki, co prawda narazie się uczę, bo jeszcze nie do końca mi to wychodzi.
Jeśli chodzi o cel życia, to po prostu chciałabym być sobą do końca mojej historii, którą piszę. Nie chciałabym spotkać takich ludzi, gdzie na siłę będę chciała być tym, kim nie jestem i kim nie zamierzam być.
Tworzę jakieś piosenki fanowskie, próbuję się pokazać z jak najlepszej strony- jak każdy.
A teraz? Teraz cieszę się z życia jak tylko mogę! Chcę pomagać, motywować. Chciałabym być po prostu szczęśliwa!❤
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
       CZYM JEST SZCZĘŚCIE?

Każdy z nas ma swoje szczęście, dla jednych jest są to przyjaciele,  dla innych możliwość utrzymania rodziny, a dla jeszcze innych-trzepanie pieniędzmi na lewo i prawo.
Moim szczęściem jest pasja, cieszę się, że mogę robić to, co lubię.
Moim szczęściem jest możliwość spełniania marzeń.
Moim szczęściem jest bliskość drugiego człowieka, posiadanie idoli c;
A co jest twoim szczęściem? Zastanawiałeś się kiedyś, co sprawia Ci przyjemność? Myślałeś o twoim szczęściu?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
   Social media:
Facebook- Dominika Piekarska
Instagram- domikk12
Snapchat- dpiekarska2
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2 komentarze: