niedziela, 30 lipca 2017

Nie jestem już Loversem?

 

 Jestem Wiktoria lecz moja rodzina jak i przyjaciele mówią do mnie Basia.Mam 13 lat.We wtorek lecę do Londynu a 17 sierpnia do Afryki. Na dole znajdziecie wyjaśnienie tytułu.

 

 

 

 

 Pamiętam ten dzień w , którym Bartek wydał pierwszą swoją piosenkę,,Bo nie ma cię tu''. To po prostu była petarda.Z wiekiem czasu dochodziły kolejne piosenki i lepsze od drugiej.Od ponad miesiąca przestałam być aktywna na grupie tylko dla tego że przestałam tam przesiadywać godzinami, minutami, sekundami.Wiele z was,gdy dodałam post na szczerej nocy że po woli oddalam się od grupy a w zamian dostałam od was mnóstwo hejtów i wiele komentarzy z czego pisaliście do mnie na Priv.Tak naprawdę pomimo że oddalam się od grupy Bartek nadal będzie w moim sercu i zawsze będę o nim pamiętać.Doceńcie zdanie innych bo zapewne połowa z was jest również w mojej sytuacji i myślę że to docenicie.Ja Bartka uwielbiam i jest niesamowity  a wy od razu na kogoś naskakujecie lecz ja jestem osobą która nie lubi dram i innych myślę że będzie dobrze.

 

Wiktoria Bach   

1 komentarz:

  1. Ojej ;( Jeśli chcesz się wygadać zapraszam na priv Dominika Piekarska ;D

    OdpowiedzUsuń