poniedziałek, 24 lipca 2017

Poznanie Bartka i moje wakacje.

Hej mam na imie Ola Leonowicz mam 11 lat.Interesuję się fotografią.
Powiem wam jak rozpoczęła sie moja  przygoda z Bartkiem,więc tak 3 marca 2017 pojechałam na koncert bars and melody w Szczecinie.Bartek był supportem jak zaczął śpiewać spodobało mi się to jak śpiewa było fajnie na koncercie.Jak wróciłam już do domu zaczęłam się  nim interesować. Dołączyłam do naszej kochanej grupy <3 .Napisze wam również co robie w wakacje i co już udało mi sie zrobić gdzie byłam i wgl. Więc tak 2 lipca pojechałam do Szczecina do mojej cioci.Następnego dnia spotkałam  moja ibff  Zosie. Byłam w Szczecinie tydzień razem z ciocia chodziłyśmy na spacery do galerii i wgl. Wracałam pociągiem ponad 5 godzin wysiadłam w Gdańsku i z Gdańska pojechałam do Pruszcza Gdańskiego (tam gdzie będę mieszkać). Tak będę się przeprowadzać z Pasłęka :( .Jestem teraz u babci na wśi jest w miare ładna pogoda więc moge się pokąpać w basenie. Mam nadzieje że was nie zanudziłam. Teraz podam wam moje social media

fb: Ola Leonowicz
Ig : Olix143
Musically: @olcialeonowicz143

Dziękuje za przeczytanie miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz